10.1.08

Ο Μητσάρας ο μηχανικός

Ο Μητσάρας ο μηχανικός, πήγε στο γείτονά του το γιατρό, για να του παραδώσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου του, που μόλις το είχε επισκευάσει.
«Ρε Μητσάρα, κάνε μου τη χάρη, να μείνεις για λίγο στο ιατρείο, που θέλω να πεταχτώ για πέντε λεπτά σε μια δουλειά.»
«Μετά χαράς. Έχω χρόνο.»
«Κοίτα, όποιος έρθει, πες του να περιμένει. Σε πέντε λεπτά επιστρέφω.»
Έφυγε ο γιατρός, κι ο Μητσάρας στρογγυλοκάθισε στην πολυθρόνα του γιατρού, και νάσου μπαίνει ένας ασθενής.
«Γιατρέ μου έχω μεγάλο πρόβλημα…»
Ο Μητσάρας κολακεύτηκε με το «Γιατρέ μου…», και πήρε το ανάλογο ύφος.
«Για ν’ ακούσω…»
«Ξέρετε γιατρέ, εγώ πρώτα μπορούσα, να γαμώ και τέσσερις, και πέντε φορές συνεχόμενα, ενώ τώρα, ούτε δύο.»
Ο Μητσάρας τον κοίταξε σκεφτικός.
«Δε μου λες, τότε που γαμούσες τέσσερις-πέντε φορές συνεχόμενα, ανάμεσα έπινες κανένα ποτήρι νερό;»
«Όχι!..»
«Ε, να το!.. Το βρήκα!.. Έκαψες αρχίδι…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: